God hjelp er en selvfølge!
God hjelp er en selvfølge!
pbsupport@profitbase.no
Mandag – Fredag: 8am – 4pm
Lørdag – Søndag: etter avtale
Etter avtale
(Kontakt oss for mer informasjon)
Med en driftsavtale fra Profitbase sikrer du maksimal oppetid og rask tilgang til hjelp fra folk som kjenner deg og løsningen godt, om noe skulle skje. Vi overvåker og gjennomfører vedlikehold til faste tider og sørger for stabilitet, kvalitet og maksimal utnyttelse av systemet. All aktivitet blir samlet i en månedlig rapport.
Trenger du beredskap utover normal arbeidstid, er en vaktordning fra Profitbase en god idé, fordi den garanterer tilgang til kvalifisert hjelp når du trenger det.
Med en supportavtale vil kunden være garantert responstid når det oppstår feil og problemer med løsningen. Profitbase vil påbegynne problemanalyse og feilretting inne avtalt tid og avtalen garanterer at kvalifiserte medarbeidere er i beredskap til avtalt tid. Supporthenvendelser blir mottatt i vårt Service desk system som sikrer oppfølging og nødvendig eskalering til 2. og 3. linje.
Med an avtale om løsningsforvaltning vil Profitbase sette sammen et team som kjenner kunden og kundens løsning. Teamet skal ha jevnlige interne oppfølgingsmøter for å gjennomgå utestående endringer og saker. Teamet skal identifisere kvalitets problemer og forebygge eventuelle kjente feil som kan oppstå.