PBCPBCPBCPBC
Prat med oss
  • Løsninger
    • Solutions group
      • Planlegging, Budsjett og Prognose
      • Finansiell Konsolidering
      • Low Code
    • Solutions group
      • Risikostyring
      • Datawarehouse to go
    • Feedback
      • Nå kommer jo budsjettprosessen til å bli gøy!
      • Petter Sørensen – Controller Sykehuset Telemark HF
  • Tjenester
    • Microsoft
      • Dataplattform
      • Power BI
      • Integrasjoner
      • Maskinlæring
    • Andre tjenester
      • Konsulenttjenester
      • GDPR
      • Drift og Støtte
    • Sitat
      • Lyse har inngått et langsiktig samarbeid med PBC Focus. Selskapets leveranser har vært avgjørende for at vi har lykkes med å etablere en moderne dataplattform basert på Microsoft Azure
      • John Aage Tisløv, Leder Data og analyse
  • Kunder
    • Våre kunder
    • Kundehistorier
  • Nyheter
    • Blogg
    • Videoer
  • Karriere
  • Om oss
    • Om oss
  • Support
  • NO

Drift og Støtte

    Hjem Drift og Støtte
    Support med responstid

    Med avtale om support med responstid vil kunden være garantert responstid når det oppstår feil og problemer med løsningen. Leverandøren vil påbegynne problemanalyse og feilretting innen avtalt tid og avtalen garanterer at kvalifiserte medarbeidere er i beredskap. Supporthenvendelser blir mottatt i vårt servicedesk system og om nødvendig eskalert til 2. og 3. linje. 

    Problemer og feil som kunden opplever som kritisk vil ha høy prioritet og tiltak vil bli iverksatt asap. 

    Brukerne vil kunne få svar på aktuelle spørsmål samt få avklart problemstillinger som måtte oppstå i forbindelse med bruk av programvaren.  

    Support i PBC

    Applikasjonsovervåking – drift

    Driftsavtale er en proaktiv avtale med en dedikert person som kjenner kunden og løsningen.

    Drift utføres etter avtale (SLA). De fleste oppgaver skal være ferdig /påbegynt innen kl. 0900.

    Overvåking vil bestå av automatiske og manuelle rutiner.

    Iverksetting av tiltak gjøres umiddelbart.

    Vi tilbyr drift lørdag og søndag hvis behov. For mange kunder er tilgjengelige rapporter mandag. morgen ekstra viktig.

    Vi tegner back to back avtale med kundens driftsleverandør og setter opp ansvarskart hvis behov.

    Vakt

    Med avtale om vaktordning er kunden sikret beredskap utover normal arbeidstid.

    Avtalen garanterer tilgang til kvalifisert bistand til avtalt tid. Dette sikrer PBC-løsningen i perioder som er kritiske for bedriften.

    Løsningsforvaltning

    Med en avtale om løsningsforvaltning vil PBC sette sammen et team som kjenner kunden og kundens løsning. Teamet skal ha jevnlige interne oppfølgingsmøter for å gjennomgå utestående endringer og saker. Teamet skal identifisere problemer og forebygge eventuelle kjente feil som kan oppstå. Løsningsforvalter og endringsleder vil være med i løsningsforvaltningsteamet. 

    Løsningsforvalter skal avtale faste møter og lede et internt ressursteam hos PBC.

    Løsningsforvalter skal avtale faste møter mellom kunden og PBC og sørge for at nødvendige ressurser deltar. Hvis ikke annet avtales avholdes det et møte en gang pr. måned, og merkantilt ansvarlig for kunden deltar minimum hvert kvartal. Det skal skrives rapport eller referat fra alle møter.

    Løsningsforvalter skal være ansvarlig for å legge aktivitetsplaner for og sammen med kunden.

    Sammen med ressursteam identifisere kvalitetsproblem og komme med forslag på forbedringer.

    Koordinere endringsforslag; Løsningsforvalter kan være den som sørger for innsamling av endringsønsker i bedriften. Dette innebærer at vedkommende har møter med de ulike avdelinger og forretninger kunden måtte ha.

    Løsningsforvalter skal koordinere oppgraderinger, men ikke nødvendigvis være samme ressurs som prosjektleder for oppgraderingen.

    Hvis behov, opprette endringsregime i InVision.

    I god tid sammen med kunden forberede endringer for nytt år.

    Avklare behov for assistanse i budsjettperiode.

    Formidle best practice (erfaringer fra andre miljøer).

    Forvaltningstjenesten gir rabatterte timepriser avhengig av antall timer avtalt.

    Ønsker du mer informasjon?

    Prat med oss
    • Stokkamyrveien 13, 4313 Sandnes
    • Martin Linges vei 25, 1364 Fornebu, Oslo

    Kontakt

    +47 970 64 000 post@pbc.no
    • Retningslinjer for personvern

    Følg oss:

    • linkedin
    • facebook
    © 2020 PBC
    PBC
    • Løsninger
      • Planlegging, Budsjett og Prognose
      • Konsolidering
      • Low Code
    • Tjenester
      • Microsoft
        • Dataplattform
        • Power BI
        • Integrasjoner
        • Maskinlæring
      • Andre tjenester
        • Konsulenttjenester
        • Kurs
        • GDPR
        • Drift og Støtte
      • Sitat
        • Prefab Base har lettet arbeidet vårt betydelig. Alt er digitalisert og ligger her, enkelt og tilgjengelig.
        • Birger Susort, Discipline Manager Insulation i KAEFER
    • Kunder
      • Våre kunder
      • Kundehistorier
    • Ressurser
      • Blogg
      • Videoer
    • Karriere
    • Om oss
    • Support
    • NO
    PBC
    Kontakt oss
    We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok